مایکروسافت استراتژی جدیدی را برای تبلیغات جستجو معرفی کرده است که قصد دارد به شرکت ها در ارتباط موثر با مخاطبان رسانه خرده فروشی مورد نظر خود کمک کند. این رویکرد ابتکاری، که بر دستهها تمرکز دارد، برای غلبه بر محدودیتهای هدفگذاری کلمات کلیدی مرسوم در حالی که از پتانسیل کلمات کلیدی برای افزایش اثربخشی کمپین استفاده میکند، طراحی شده است.
بازاریابان احتمالاً فرصتهای هیجانانگیز برای فروش کالاهای خود را از دست میدهند، اگر فقط از هدفیابی کلمات کلیدی استفاده کنند. این می تواند بر اثربخشی کمپین تأثیر منفی بگذارد و توانایی آن را برای ایجاد درآمد محدود کند.
بازاریابان و خرده فروشان به این درک رسیده اند که به جای تمرکز صرف بر روی کلمات کلیدی برای جستجوی محصولات خاص، مشتریان ترجیح می دهند در راهروهای دیجیتالی وب سایت های تجاری سرگردان باشند. در نتیجه، استراتژیهایی که فقط بر روی هدفگذاری کلمات کلیدی تمرکز میکنند، نمیتوانند نیازهای مشتری را برآورده کنند.
راه حل هدف گیری مبتنی بر دسته از Microsoft PromoteIQ، که به تازگی منتشر شده است، نشان دهنده تفاوت قابل توجهی با تکنیک های تبلیغات جستجوی سنتی است. با به حداکثر رساندن ارزش رفتارهای مخاطب و در عین حال غلبه بر محدودیتهای هدفگذاری کلیدواژه سنتی، این استراتژی پیشگامانه میتواند به طور بالقوه عملکرد بازاریابان و خردهفروشان را بهبود بخشد.
اگر می خواهید جلوتر از منحنی باشید و تجربه خرید بهتری را در دنیای همیشه در حال تغییر تبلیغات به مشتریان ارائه دهید، استفاده از استراتژی هایی مانند این بسیار مهم است.
// تیم WPLift
اخبار و مقالات وردپرس
آموزش و نحوه کار
منابع
منبع: https://wplift.com/improve-search-ads-microsoft-category-ground-targeting