اسنپ چت My AI Snaps به کاربران این امکان را می دهد که عکس ها را به چت ربات هوش مصنوعی من ارسال کنند و در ازای آن تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را دریافت کنند و توانایی های پردازش تصویر هوش مصنوعی خود را با پشتیبانی از ChatGPT و GPT-4 نشان دهند.
اسنپ چت ابتدا ویژگی جدید My AI Snaps را برای مشترکین Snapchat+ منتشر کرد تا قبل از انتشار آن برای همه کاربران، بازخورد را تشویق کند و بهبود ببخشد. به عنوان مرجع، اسنپ چت هوش مصنوعی من را برای کاربران اسنپ چت+ در 6 مارس راه اندازی کرد و آن را برای همه کاربران در این سایت منتشر کرد. 19 آوریل.
برای یادگیری نحوه استفاده از My AI Snaps و پتانسیل گفتگوهای هوش مصنوعی من برای تبلیغ کنندگانی که مخاطبان جوان را هدف قرار می دهند، به خواندن ادامه دهید.
نحوه ارسال عکس ها به هوش مصنوعی و دریافت عکس های AI من
اسنپ چت + کاربرانی که به هوش مصنوعی من دسترسی دارند، میتوانند با استفاده از فرآیند ارسال اسنپ برای دوستان، یک عکس اسنپ را به چت بات ارسال کنند.
هنگامی که هوش مصنوعی من بر اساس تنظیمات اعلان شما به Snap شما پاسخ می دهد، اسنپ چت به شما اطلاع می دهد.

بسته به تحلیلی که از اسنپ شما انجام می دهد، هوش مصنوعی من در پاسخ یک اسنپ ارسال می کند.

این نمونههای My AI Snaps نشان میدهد که پتانسیل بالایی دارد اما هنوز راه زیادی برای تفسیر تصویر دارد.

میتوانید ارسالهای Snaps My AI را در چت ذخیره کنید یا از آن اسکرین شات بگیرید.

هوش مصنوعی من همیشه در پاسخ یک اسنپ ارسال نمی کند. گاهی اوقات، فقط یک پاسخ مبتنی بر متن به Snap شما ارائه می دهد.
در زمان آزمایش، هوش مصنوعی من نمیتوانست اسنپهای ارسال شده از عکسهای داخل Cameral Roll را درک کند. اما احتمالاً در آینده ای نه چندان دور تغییر خواهد کرد.

Snapchat My AI Ads و فرصت های تبلیغاتی جدید
هوش مصنوعی من علاوه بر ارسال و دریافت اسنپ، تبلیغات را در مکالمات انتخابی نمایش می دهد. مرتبط بودن آگهی را می توان در رابطه با بحث در دست بررسی کرد یا از دست داد.

تبلیغات در مکالمات هوش مصنوعی من به تبلیغ کنندگان فرصتی برای رسیدن به یک فرصت می دهد رشد مخاطبان تبلیغاتی از طریق هوش مصنوعی مولد که شامل:
- کاربران 13 تا 17 ساله: 125.6 میلیون – 19.9 درصد از کل مخاطبان تبلیغات.
- کاربران 18 تا 24 ساله: 243.5 میلیون – 38.6 درصد از کل مخاطبان تبلیغات.
- کاربران 25 تا 34 ساله: 145.9 میلیون – 23.2 درصد از کل مخاطبان تبلیغات.
می توانید پتانسیل تبلیغات را در اسنپ از هوش مصنوعی من مشاهده کنید. هوش مصنوعی من می تواند مد، رستوران ها، دستور العمل ها و سایر محصولات یا خدمات مرتبط را در مکالمات اسنپ توصیه کند.

در حالی که تبلیغات در تصویر اسنپ نمایش داده نمی شود، پس از ارسال و دریافت اسنپ در مکالمات هوش مصنوعی من ظاهر می شود.

با توجه به اینکه کاربران میتوانند هوش مصنوعی من را به چتهای گروهی دعوت کنند، زمان زیادی است که اکثر اسنپچتترها با مکالمات مبتنی بر هوش مصنوعی آشنا شوند.
رابط وب اسنپ چت با هوش مصنوعی من
اگرچه اسنپ چت از طریق یک رابط وب در مرورگرهای دسکتاپ در دسترس است، بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی من فقط در iOS یا اندروید برنامه
به جای تبلیغات ارائه شده توسط Snapchat هوش مصنوعی من پیام زیر است:
در وب پشتیبانی نمی شود
از تلفن خود چک کنید تا ببینید چه چیزی ارسال شده است!
هنگامی که هوش مصنوعی من یک عکس میفرستد، پیام زیر را نشان میدهد:
اسنپ جدید
برای مشاهده برنامه موبایل را باز کنید

با این حال، می توانید مشاهده کنید پروفایل هوش مصنوعی من در یک مرورگر دسکتاپ و آن را به دوستان خود اضافه کنید.

آینده اسنپ چت تصاویر و تبلیغات هوش مصنوعی من
ادغام از من AI Snaps یک گام قدرتمند رو به جلو است که قلمروهای تعامل اجتماعی را با قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی ترکیب می کند.
در حالی که زمینه هایی برای بهبود در تفسیر تصویر و ایمنی کلی وجود دارد، پتانسیل این پلتفرم بسیار زیاد است، به ویژه در ارائه فرصت های تبلیغاتی جدید برای دستیابی به مخاطبان جوان.
همانطور که فناوری توسعه می یابد، می توانیم انتظار داشته باشیم که Snapchat My AI نحوه تعامل کاربران با هوش مصنوعی مولد را تغییر دهد و یک تجربه شخصی رسانه های اجتماعی و طیف جدیدی از فرصت های تبلیغاتی را ارائه دهد.
تصویر ویژه: Ink Drop/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/snapchat-my-ai-snaps/488355/